پروفایل مگاتم-انواع قالب وردپرس

ارائه انواع قالبهای وردپرس توسط مگاتم

انتخاب و انگیزه بازی های مناسب برای سن مناسب

يكشنبه, ۱ اسفند ۱۴۰۰، ۱۱:۰۷ ب.ظ

انتخاب انگیزه ها بازی های مناسب برای سن مناسب
اسباب‌بازی‌های پسندیده سن کماکان می‌توانند سرگرم‌کننده باشند، در حالی که ایمن هستند.

 نوشته کریستینا فرانک
 بررسی شده توسط سینتیا دنیسون هاینز، MD در 19 دسامبر 2006
از آرشیو WEBMD
به یک بچه یک اسباب‌بازی جدید بدهید - تقریباً هر اسباب‌بازی - و به شکیبیدن زیاد، بچه‌ای شاد دارید. بچه‌های خردسال معمولاً در مورد اسباب‌بازی‌های کودک و بچه‌ها سختگیر نیستند، ولی والدین باید اینطور باشند.

با این حال، اسباب‌بازی‌ها چیزی بیش از یک انگیزه ها بازی هستند، و در عین اکنون که باید سرگرم‌کننده باشند، باید متناسب با سن، محرک و ایمن باشند. دکتر Vicki Panaccione، روانشناس کودک و موسس موسسه Better Parenting، می گوید: «بازی در رشد اجتماعی، ذهنی، جسمی و عاطفی کودکان بسیار مهم است. افزار بازی ها را باید به عنوان ابزارهای یادگیری رشدی در عقیده گرفت.

هنگام گزینش اسباب‌بازی‌های پسندیده سن کودک یا اسباب‌بازی‌های کودک برای یک کودک خردسال، این نکات را در نظر داشته باشید:

آنها را ساده نگه دارید.
اسباب‌بازی‌هایی که بیش از مرز اتمام می‌دهند به کودک پروانه نمی‌دهند از پنداشت خویش کاربرد کند. عروسک‌ها و حیوانات عروسکی که گفتگو می‌کنند یا آواز می‌خوانند یا بچه‌ها را به تنگنا دادن دکمه‌های خاص هدایت می‌کنند، اساساً مسئولیت موقعیت بازی را بر دوش می‌گیرند، در حالی که کودک باید کارگردان عمل باشد. Panaccione می‌گوید: «وقتی یک اسباب‌بازی خیلی ویژه باشد، محدود می‌شود و توانایی استفاده از پندار را از کودک سلب می‌کند». بهترین اسباب‌بازی‌ها بیشتر ساده‌ترین اسباب‌بازی‌ها هستند - همانند بلوک‌ها - زیرا به کودکان فرمان می‌دهند خلاق و خودجوش باشند.

برای انگیزه ها بازی های الکترونیکی و بازی های ویدیویی محدودیت هایی تعیین کنید.
ما در عصر الکترونیکی زندگی می نماییم و هر والد و مادری که اندیشه می کند می تواند مولود خود - حتی یک کودک نوپا - را برای همیشه از رایانه و همانند آن دور نگه دارد، خودش را مسخره می کند. ولی برای بچه های جوان، به ویژه، تعیین محدودیت ها بسیار مهم است. تحقیقات نشانه داده است که اسباب‌بازی‌های الکترونیکی چندین خطر احتمالی برای سلامتی و رشد کودکان دارند، از دسته تفریق شنوایی (از اسباب‌بازی‌های بلند)، افزایش وزن (به انگیزه عدم فعالیت در حین بازی)، و تاخیر در زبان و رشد. یک مطالعه بازپسین در دانشگاه تمپل اثر عدل که اسباب‌بازی‌هایی که به کودک نیازی به انجام کاری جز نگریستن ندارند، سخیف یادگیری منفعلانه را ترویج می‌کنند که می‌تواند در یادگیری تفکر مستقل اختلال ایجاد کند.

دکتر لیندا کرو، استاد برنامه علوم ارتباطات و اختلالات در دانشگاه ایالتی کانزاس، می‌گوید: وسایل الکترونیکی همچنین می‌توانند بر گستره پروا کودک تأثیر بگذارند. اسباب‌بازی‌هایی که حائز چراغ‌های چشمک زن و تغییرات و جنبش همیشگی هستند، نیازی به توجه کودک به یک چیز برای مدت طولانی ندارند. کودکانی که بیشتر از این اسباب‌بازی‌ها کاربرد می‌کنند، تمرکز بر روی چیزی مشابه کتاب یا اسباب‌بازی غیر متحرک برایشان دشوار است. "


طبق آکادمی اطفال آمریکا، کودکان زیر 2 سال نباید اصلا تلویزیون نگریستن کنند یا بازی های کامپیوتر ای انجام دهند. کودکان بالای 2 سال باید «زمان صفحه نمایش» خویش را به 1 تا 2 ساعت در روز اندک کنند.

به سراغ اسباب‌بازی‌هایی نروید که خود را آموزشی می‌نامند.
تجارت اسباب‌بازی‌های آموزشی در حال رونق است و خوف والدین را بازی می‌کند که بچه‌هایشان باید هرچه زودتر یاد بگیرند الی بتوانند بعدها به آنها کمک کنند. کل این اسباب‌بازی‌های مناسب سن ذاتاً بد نیستند - مثلاً سی‌دی‌هایی که بچه‌ها را در معرض موسیقی کلاسیک یا زبان‌های بیگانه پیمان می‌دهند خوب هستند - اما بسیاری از اسباب‌بازی‌های کودک و بچه‌ها می‌بالند که می‌توانند رشد مغز را تقویت کنند یا خوانندگان و ریاضیدانان اولیه برپایی کنند. گزارشی در سال 2005 از اساس قیصر پرتو عدل که بسیاری از این ادعاها پشتیبانی نمی شوند. روبرتا گولینکف، دکترا، رئیس پروژه زبان نوزادان در دانشگاه دلاور، می‌گوید: «اسباب‌بازی‌های آموزشی واقعی ادوات و ابزارهای پر زرق و برق با وعده‌های کبیر نیستند، بلکه پایه‌هایی هستند که برای دهه‌ها متفکران خلاق را ساخته‌اند. فروشگاه اسباب بازی آریاکید

فقط چند انگیزه ها بازی را در یک سررسید بیرون نگه دارید.
Panacione به WebMD می گوید: «من بچه هایی را می بینم که تنها غرق انگیزه ها بازی هستند. خیلی زود به آن‌ها اسباب‌بازی داده می‌شود و تمرکز بر روی یگانه از آنها سخت است.» او به والدین توصیه می‌کند که اسباب‌بازی‌ها را به درون و بیرون از جعبه یا اطاق کودک بچرخانند و پس از چند هفته زمانی که اسباب‌بازی پسین و جدید به نظر می‌رسد، دوباره آن را معرفی کنند. و اگر کودک شما چندین افزار بازی از گونه مثل دارد، پروانه دهید پیش از شناسایی افزار بازی دیگر، یکتا را به طور کامل کشف کند. برای مثال، بچه ها به پنج مرتب کننده شکل مختلف در یک سررسید نیاز ندارند. ماشین شارژی ارزان قیمت بچگانه

Panacione می‌گوید که همین اسباب‌بازی می‌تواند کودک را در مراحل مختلف رشد طی کند، بنابراین برای جایگزینی اسباب‌بازی‌های باستانی با اسباب‌بازی‌های جدید شتاب نکنید. بعضی از اسباب‌بازی‌های اساسی، مانند بلوک‌ها، اهداف رشدی زیادی دارند که والدین نباید سریع آن‌ها را جایگزین کنند و به سراغ چیزی «جدیدتر» بروند. به عنوان مثال، نوزادان می توانند شروع به نگه داشتن بلوک ها کنند و رشد و انسجام ماهیچه ها را توسعه دهند." همانطور که کودک رشد می کند، بلوک ها به رشد بسیاری از مهارت های سایر مانند ماندگاری اشیا (مفهومی که یک شی هنوز وجود دارد، حتی زمانی که از دید بیرون می شود)، روابط فضایی، زبان، تخیل، خلاقیت، و به کارگیری ساختمان، برنامه ریزی و ساخت کمک می کند. اصول.. استفاده از بلوک با خواهر و همنشین یا رفقا نیز تحمل یأس و مشارکت با دیگران را می آموزد.

خرید اسباب بازی بچگانه
پیشنهادی
اسباب بازی های مناسب سن را انتخاب کنید.

بچه‌ها از اسباب‌بازی‌هایی لذت می‌برند که بتوانند به آن‌ها مسلط شوند و برای ویژگی‌هایشان پسندیده است

  • مهناز اکبری

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی