پروفایل مگاتم-انواع قالب وردپرس

ارائه انواع قالبهای وردپرس توسط مگاتم

شرکت ساز و برگ پزشکی 646 میلیون دلار برای پرداخت غیرقانونی به پزشکان و مریض خانه ها در ایالات متحده و آمریکای لاتین پرداخت می کند.
Olympus Corp of the Americas، بزرگترین پخش کننده آندوسکوپ در کشور، همچنین با اصلاحات موافق است و کمپانی فرعی به رشوه حقارت خارجی می پذیرد.خرید لباس پزشکی مردانه و زنانه

بزرگترین توزیع کننده آندوسکوپ ها و ساز و برگ مرتبط ایالات متحده 623.2 میلیون دلار برای حل و فصل اتهامات جنایی و دعاوی مدنی مربوط به طرحی برای پرداخت رشوه به پزشکان و بیمارستان ها، دادستان ایالات متحده پل جی. فیشمن از ناحیه نیوجرسی و دستیار دستیار اصلی پرداخت خواهد کرد. دادستان همه بنجامین سی میزر از تقسیم مدنی وزارت دادگستری امروز اعلام کرد. فیشمن دادستان ایالات متحده و دیوید بیتکوور دستیار دادستان کل از تقسیم جنایی وزارت دادگستری همچنین اعلام کردند که احد از شرکت های تابعه توزیع کننده 22.8 میلیون دلار برای حل و فصل اتهامات جنایی مربوط به قانون اقدامات فساد خارجی (FCPA) در آمریکای لاتین پرداخت خواهد کرد.

نقض قانون ضد رشادت

قیمت دستکش پزشکی با کیفیت شرکت Olympus of the Americas (OCA) در یک گلایه جنایی که امروز در دادگاه فدرال نیوآرک، نیوجرسی ارائه شد، متهم به توطئه برای نقض قانون ضد ضربه متقابل (AKS) شد، که پرداخت ها را برای تحریک خریدهای پرداخت شده توسط مراقبت های بهداشتی فدرال بازداشته می کند. برنامه ها. OCA یک توافقنامه تعویق تعقیب قضایی سه ساله (DPA) منعقد کرده است که به آن دستور می دهد در چهره رعایت اصلاحات و الزامات انطباق مندرج در توافقنامه از محکومیت خودداری کند.

دستکش پزشکی عمده

فیشمن، دادستان ایالات متحده گفت: «برای سال‌ها، کمپانی Olympus در قاره آمریکا و Olympus آمریکای لاتین توپ انطباق را کناره گذاشتند و نتوانستند سیاست‌ها و اقداماتی را اتخاذ کنند که از رشوه‌ها و رشوه‌های قابل توجهی که پرداخت می‌کردند، بازدارندگی کند. لایق است که به خاطر آن مجازات شوند. در عین حال، موافقت نامه تعویق دنبال قضایی، مشارکت و تعهد کمپانی ها به انطباق کامل شرکتی را در نظر می گیرد.

در نتیجه رفتار مشخص شده در گلایه جنایی دولت و DPA، OCA با پرداخت 312.4 میلیون دلار جریمه کیفری و 310.8 میلیون دلار اضافی برای حل و فصل دعاوی مدنی تحت قوانین ادعاهای کاذب فدرال و فرمانروایی های مختلف موافقت کرده است که بیشترین مبلغ کل پرداخت شده در سابقه ایالات متحده برای تخلفات مربوط به AKS بدست یک کمپانی تجهیزات پزشکی.

میزر، دستیار اصلی معاون دادستان کل، گفت: "وزارت قضائیه نگرانی های دیرینه ای در مورد روابط مالی نامناسب بین فرآوری کنندگان ساز و برگ پزشکی و ارائه دهندگان مراقبت های بهداشتی که محصولات آنها را تجویز یا بهره‌گیری می کنند، دارد." چنین روابطی می‌تواند به‌طور نامناسبی بر داوری ارائه‌دهنده در باره نیازهای مراقبت بهداشتی مریض تأثیر بگذارد، منجر به به کارگیری تجهیزات پایین‌تر یا گران‌قیمت شود و هزینه‌های مراقبت‌های بهداشتی را برای کل بالا ببرد. علاوه بر بهبودی قابل پروا برای مالیات دهندگان، این تسویه حساب باید پیام روشنی را ارسال کند که ما این نوع ترتیبات سوءاستفاده‌کننده و اثرات مخربی که می‌تواند بر سیستم مراقبت‌های بهداشتی ما داشته باشد را بردباری نخواهیم کرد.»

در یک DPA جداگانه، کمپانی Olympus Latin America Inc. (OLA)، گرد از شرکت های تابعه OCA، 22.8 میلیون دلار جریمه کیفری برای نقض FCPA پرداخت خواهد کرد.

شکایت جنایی علیه OCA، که OCA با آن موافق است، ادعا می کند که OCA با دادن رشوه به پزشکان و بیمارستان ها، از آنگونه پرداخت های مشاوره، سفرهای خارجی، وعده های غذایی مجلل، میلیون ها دلار کمک بلاعوض و آندوسکوپ های رایگان، کسب و کار جدیدی را به دست آورد و به فروش پاداش داد. مثلا:

OCA به یک مریض خانه 5000 دلار کمک خرج داد لغایت فروش 750000 دلاری را تسهیل کند.

OCA یک کمک هزینه تحقیقاتی 50000 دلاری را تا زمانی که بیمارستان دوم پیمان نامه خرید ساز و برگ Olympus را امضا کرد، نگه داشت.

OCA هزینه سفر سه طبیب را برای سفر به ژاپن در سنه 2007 پرداخت کرد لغایت تصمیم مریض خانه آنها برای تغییر از یک رقیب به Olympus باشد. و

دکتری که نقش مهمی در تصمیم گیری های خرید یک مرکز پزشکی در نیویورک داشته است، از تجهیزات 400000 دلاری مجانی برای مطب خصوصی خویش استفاده کرد.

این و سایر رشوه ها به OCA کمک کرد الی بیش از 600 میلیون دلار فروش داشته باشد و هوده ناخالص بیش از 230 میلیون دلار را به دست آورد.

شکایت جنایی ادعا می کند که پرداخت های نادرست در حالی رویداد افتاده است که Olympus فاقد برنامه های آموزشی و انطباق است. برخلاف دیگر شرکت‌های محصولات پزشکی و جراحی، Olympus تا سال 2009 موقعیت افسر انطباق را ایجاد نکرد و تا آگوست 2010 یک متخصص انطباق با تجربه را استخدام نکرد.

DPA از OCA می خواهد که چندین تدابیر انطباق را برای رفع دشواری ها خود اتخاذ کند:

OCA باید آموزش انطباق خویش را افزایش دهد و یک برنامه انطباق موثر را حفظ کند.

OCA باید یک خط تلفن و وب سایت محرمانه برای کارمندان و مشتریان OCA داشته باشد تا تخلفات را گزارش کنند.

مدیر اجرایی و هیئت مدیره OCA باید سالانه تأیید کنند که این برنامه مؤثر است. و

OCA باید یک برنامه بازپرداخت مالی اجرایی را اتخاذ کند که مدیران اجرایی را که مرتکب رفتار نادرست می‌شوند یا موفق به ارتقای انطباق آنها نمی‌شوند، ملزم می‌کند لغایت بیشینه سه سنه از حقوق عملکرد خویش محروم شوند.

لری مکی، یک دادستان فدرال سابق که بیشتر به خاطر تلاش‌ها شناخته می‌شودموارد بمب گذاری اوکلاهاما سیتی، به عنوان ناظر مستقل برای ارزیابی و بازبینی بر انطباق Olympus با DPA گزینش شده است. او بدست فیشمن دادستان ایالات متحده بر اساس دستورالعمل های وزارت برگزیدن شد و بدست دستیار دادستان همه تایید شد. DPA و مانیتور به مدت سه سنه در جای خویش باقی خواهند ماند و در چهره نقض DPA Olympus برای دو سال سایر قابل تمدید خواهند بود.

در توافق مدنی، Olympus موافقت می کند که 310.8 میلیون دلار به دولت فدرال و فرمانروایی ها بپردازد تا ادعاهایی مبنی بر اینکه پرداخت رشوه های Olympus مایه ارائه ادعاهای تباه به برنامه های مراقبت های بهداشتی فدرال Medicare، Medicaid و TRICARE شده است و در نتیجه نه فقط AKS را نقض می کند. بلکه قوانین ادعاهای دروغین فدرال و استان های مختلف. بهره فدرال تسویه حساب مدنی 267,288,323 دلار است و Olympus 43,512,053 میلیون دلار به ایالت‌های شرکت‌کننده که در پرداخت‌های مدیکید ادعا شده باطل مشارکت داشته‌اند، پرداخت خواهد کرد.

حل و فصل مدنی شکایتی را که بدست جان اسلوویک، افسر ارشد اسبق انطباق OCA، در ناحیه نیوجرسی، تحت قوانین ادعاهای تباه فدرال و ایالت های گوناگون تنظیم شده بود، حل می کند. این اقدامات به افشاگران دستور می دهد تا برای ادعاهای دروغین علیه نهادهای دولتی شکایت کنند و در هر گونه بازیابی سهیم باشند. آقای اسلوویک 44102 و 573 میلیون دلار از بهره فدرال و 7 میلیون دلار از بهره ایالتی از مبلغ تسویه حساب مدنی دریافت خواهد کرد.

نقض FCPA

در یک گلایه کیفری جداگانه که امروز در دادگاه فدرال نیوآرک ارائه شد، کمپانی تابعه OLA مستقر در میامی به نقض FCPA در وابستگی با پرداخت های باطل به مقامات بهداشتی در آمریکای مرکزی و جنوبی متهم شد و OLA وارد یک DPA سه ساله جداگانه شد. طبق اسناد دادگاه، از سنه 2006 لغایت اوت 2011، OLA طرحی را برای افزایش فروش تجهیزات پزشکی در آمریکای مرکزی و جنوبی با ارائه پرداختی به پزشکان مراقبت های بهداشتی در مراکز مراقبت بهداشتی دولتی اجرا کرد. این پرداخت‌ها دربرگیرنده پول نقد، انتقال پول، کمک‌های مالی شخصی، سفر شخصی و تجهیزات مجانی یا با تخفیف شدید می‌شد. روش اولیه برای ارائه این مزایای غیرقانونی از طریق "مراکز آموزشی" بود که اسماً برای آموزش و تعلیم پزشکان برپایی شده بودند، ولی OLA از آنها برای ارائه مزایای به پزشکان از قبل برگزیدن شده استفاده می کرد. OLA و توطئه‌گران آن  نزدیک  به 3 میلیون دلار به تمرین‌کنندگان پرداخت کردند الی محصولات Olympus را ترغیب کنند و در نتیجه بیش از 7.5 میلیون دلار فایده معرفی کردند.

بیتکوور، دستیار اصلی دستیار دادستان کل، گفت: «الیمپوس آمریکای لاتین به رشوه دادن به ارائه دهندگان خدمات بهداشتی و بیمارستانی شاغل در سراسر آمریکای مرکزی و جنوبی اعتراف کرد الی بتواند به طور غیرقانونی در تجارت به دست بیاورد و محصولات خویش را بفروشد. تاکتیک های غیرقانونی OLA در آمریکای مرکزی و جنوبی منعکس کننده رفتار Olympus در ایالات متحده بود. قطعنامه FCPA که امروز اعلام شد، تعهد این وزارتخانه را به تضمین یکپارچگی بازار تجهیزات مراقبت های بهداشتی، صرف نظر از اینکه رشوه های غیرقانونی در ایالات متحده یا بیرون از کشور رخ دهد، پرتو می دهد.

OLA با بخش تقلب در بخش جنایی و دفتر دادستانی ایالات متحده در منطقه نیوجرسی وارد DPA شد. این توافقنامه، OLA را ملزم به پرداخت جریمه جنایی 22.8 میلیون دلاری می کند، همان وارسی بر انطباق را که برای OLA (آقای مکی) برای مدت سه سنه حفظ می کند و چندی از اقدامات انطباق را اجرا می کند. این وزارتخانه بر بنیاد عوامل متعددی به این قطعنامه رسید، از جمله اینکه OLA داوطلبانه تخلفات را به هنگام فاش نکرد، اما OLA به علت مشارکت خود، از آنگونه تحقیقات درونی گسترده و ترجمه، اعتباری معادل 20 درصد کاهش جریمه اخذ کرد. اسناد متعدد زبان بیگانه و جمع آوری، تجزیه و تحلیل و سازماندهی شواهد حجیم.

قرارداد صداقت شرکتی

علاوه بر قطعنامه های کیفری و مدنی، Olympus یک توافق نامه یکپارچگی شرکتی (CIA) با وزارت بهداشت و خدمات انسانی - دفتر بازرس همه (HHS-OIG) اجرا کرد. سیا جزئیات برنامه انطباق را که OCA باید حفظ کند، شرح می دهد که باید دربرگیرنده موارد ذیل باشد:

مسئولیت های انطباق برای مدیریت OCA و هیئت مدیره؛

یک کد رفتار مطابق با مراقبت های بهداشتی که دربرگیرنده استانداردهای خاصی است.

آموزش و تعلیم که شامل استانداردهای مشخص شده باشد.

الزامات مربوط به ترتیبات مشاوره، کمک های بلاعوض و کمک های خیریه، مدیریت دارایی های میدانی و رسیدگی خرج های سفر.

ارزیابی ریسک و فرآیند کاهش؛ و

بررسی رویه ها برای آزمایش برنامه انطباق.

اسکات جی. لمپرت از وزارت بهداشت ایالات متحده، مامور اخص مسئول، گفت: «طرح بازپرداخت حریصانه کمپانی Olympus از قاره آمریکا و شرکت های تابعه آن، بی طرفی تصمیم گیری پزشکی و یکپارچگی مالی Medicare و Medicaid را تهدید می کند. و خدمات انسانی، دفتر بازرس همه (HHS-OIG). "در مشارکت با شرکای مجری قانون، ما هوشیار و متعهد به محافظت از ذینفعان و مالیات دهندگان در برابر کسانی که به پیگیری ثروتمند کردن غیرقانونی خویش هستند، هستیم."

  • مهناز اکبری

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی