پروفایل مگاتم-انواع قالب وردپرس

ارائه انواع قالبهای وردپرس توسط مگاتم

یک سازه عظیم با بیش از 600 اتاق

يكشنبه, ۱ اسفند ۱۴۰۰، ۱۱:۱۸ ب.ظ

یک سازه عظیم با بیش از 600 اتاق در 11 سطح، Kungliga Slottet (کاخ سلطنتی) بر انتهای شمالی گاملا فرمانروایی چیرگی دارد. این کاخ که محل اقامت رسمی پادشاه سوئد است، هم یک ساختمان دولتی پرکار است و هم یک مکان تاریخی مهم با دکوراسیون درونی باروک و روکوکو و اثاثیه‌ای که منعکس کننده تغییر ذائقه  نزدیک  به 400 سال ساکنان سلطنتی است.رزرو تور

تاریخچه Kungliga Slottet
در حدود میانه ها دهه 1200، بیرگر جارل، کنت قدرتمندی که به عنوان بنیانگذار استکهلم شناخته می شود، قلعه ای سنگی در محل کاخ سلطنتی کنونی بنا کرد. تحت فرمانروایان واسا در قرن‌های 16 و 17 به یک کاخ باشکوه رنسانس تبدیل شد که به انگیزه سه تاج طلاکاری شده در رأس برج اصلی در سنه 1588 به Tre Kronor معروف شد.راهنما سفر به اسپانیا

پس از جنگ سی ساله، که در سال 1648 به فرجام رسید، سوئد وارد عصر توان کبیر شد. بازسازی مفصل کاخ در سنه 1692 توسط معمار سلطنتی نیکودموس تسین جوان پیش درآمد شد که به بال شمالی ظاهر باروک فعلی خود را داد.

در 7 می 1697، آتش سوزی ویرانگری رخ داد و همه چیز به جز بال شمالی اخیر بازسازی شده را خراب کرد. شش هفته بعد، تسین طرح‌هایی را برای کاخ جدیدی نمود که ساخت آن شش سنه طول می‌کشد. در واقع،  نزدیک  به شش دهه طول می کشد لغایت خانواده سلطنتی بالاخره بتوانند ماندن گزیده باشند.

نماد Tre Kronor در دروازه Kungliga Slottet (کاخ سلطنتی)
نماد Tre Kronor در دروازه Kungliga Slottet (کاخ سلطنتی) © جاناتان اسمیت / Lonely Planet
موزه Tre Kronor
بقایای قصر اصلی Tre Kronor هنوز هم در بال شمالی دیده می شود، جایی که Tessin به سادگی بر روی دیوارها و برج های سده ها وسطایی پوشانده شده است و نمای باروک جدید خود را استوار می کند. بازدید خود را از اینجا شروع کنید لغایت تاریخ قصر را به ترتیب زمانی دنبال کنید.

با ورود به دیرینکده Tre Kronor از Slottskajen، از دیوارهایی به ضخامت 5 متر (بیش از 16 فوت) عبور می کنید که از سده چهاردهم استوار بوده اند. در داخل، نمایشگاه ها با به کارگیری مدل ها و اشیاء نجات یافته از آتش، پیشرفت Tre Kronor را از قلعه دفاعی تا قصر رنسانس ردیابی می کنند.

آپارتمان های سلطنتی
رویال آپارتمان دربرگیرنده گردآور ای از اتاق های کبیر است که برای پذیرایی های سلطنتی، شام جشن، جلسات کابینه و سایر مشاغل رسمی دولتی و وانگهی اتاق های نشیمن خودمانی تر استفاده می شود. همه ساکنان سلطنتی در طراحی داخلی اثری از خویش به جای گذاشته اند، که از پادشاه آدولف فردریک و شهبانو لوویسا اولریکا آغاز شد، که در دسامبر 1754 به کاخ بازپسین تکمیل شده نقل مکان کردند. از سال 1818 تاج و اریکه را اشغال کرده است. پسینیان افرادی که در این آپارتمان ها زندگی کردند، پادشاه اسکار دوم و شهبانو سوفیا بودند که پرتره های آنها به اتفاق با دیگر اعضای خانواده برنادوت در گالری  اصلی آویزان است.

9 اطاق شامل آپارتمان های ایالتی شامل اتاق خوابی است که گوستاو سوم در سال 1792، دو هفته بعد از اصابت گلوله به توپ بالماسکه در آن درگذشت. گالری  کارل یازدهم، اتاقی طلاکاری شده با الگوبرداری از تالار آینه در ورسای؛ و اتاق دن کیشوت، با دیوارهای پوشیده شده با ملیله های قرن هجدهم که صحنه هایی از رمان کلاسیک میگل سروانتس را به تصویر می کشد. یکتا سایر از موارد برجسته، تالار ایالت با تخت نقره ای شهبانو کریستینا است، هدیه ای برای تاج گذاری او در سال 1650.

Kungliga Slottet در تمام سنه باز است، به جز تعطیلات مهم. بخش‌هایی از کاخ ممکن است در زمان‌های دیگر به انگیزه عملکرد دولتی بسته شود. برای پسینیان جزئیات تارنما را رسیدگی کنید.مجری تور آیشم

  • مهناز اکبری

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی