پروفایل مگاتم-انواع قالب وردپرس

ارائه انواع قالبهای وردپرس توسط مگاتم

تور اروپا

يكشنبه, ۱ اسفند ۱۴۰۰، ۱۱:۱۲ ب.ظ

اروپا به طور رسمی مرزهای خود را برای بیش از یک سال به روی ایالات متحده بست، زیرا این کشور از بدترین تأثیرات COVID-19 در شمال جهانی متحمل شد.ثروتمندترین شهرهای اروپا

با این حال، اتحادیه اروپا سفر را به روی شهروندان آمریکایی باز کرده است، زیرا در حال حاضر یکی از کشورهایی است که بیشترین واکسینه شدن را دارد.

این لیست دائماً در حال بررسی است، اما اینها کشورهایی هستند که آمریکایی ها می توانند در حال حاضر به آنها سفر کنند. وضعیت واکسیناسیون کامل در بسیاری از افراد برای ورود مورد نیاز است.راهنمای سفر اروپاآلبانی
ارمنستان
آندورا
اتریش
بلژیک
بوسنی و هرزگوین
بلغارستان
کرواسی
قبرس
جمهوری چک
دانمارک
استونی
فنلاند
فرانسه
گرجستان
آلمان
یونان
مجارستان
ایسلند
ایرلند
ایتالیا
لتونی
لیختن اشتاین
لیتوانی
لوکزامبورگ
مالت
موناکو
مونته نگرو
هلند
مقدونیه شمالی
نروژ
لهستان
کشور پرتغال
رومانی
روسیه
صربستان
اسلواکی
اسلوونی
اسپانیا
سوئد
سوئیس
اروپا اولین مقصد گردشگری ایالات متحده است. در سال گذشته، خشکسالی گردشگران آمریکایی میلیاردها یورو به این صنعت خسارت وارد کرده است.


بریتانیا
مثلاً در آسیا، اینطور نیست. بسیاری از کشورهای آسیایی نسبت به سایر کشورهای جهان برای بازگشایی گردشگری بین‌المللی بسیار کندتر عمل کرده‌اند.

ژاپن و چین همچنان به روی مسافران تفریحی ایالات متحده بسته هستند.

زن از شرکت هواپیمایی شکایت کرد که پس از برداشتن ماسک برای نوشیدن آب از او خواسته از هواپیما خارج شود
مالیات توریستی: همه کشورهایی که برای ورود در سال 2022 باید بپردازید
اتحادیه اروپا چقدر به گردشگری آمریکا متکی است؟ قیمت تور اروپا

کسانی که بیشتر به مسافر آمریکایی متکی هستند عبارتند از فرانسه، ایتالیا، آلمان و اسپانیا. در سرتاسر جهان، اروپا با سهم 10 درصدی از تولید ناخالص داخلی اتحادیه اروپا و ایجاد 26 میلیون شغل، پیشروترین مقصد گردشگری است.

برای در نظر گرفتن این موضوع در مورد ایالات متحده، آمریکایی ها به تنهایی نزدیک به 18 میلیون نفر از 538 میلیون مسافر وارد شده در سال 2017 را تشکیل می دهند.

بیش از نیمی از اقامت در هتل ها در اروپا در سال 2016 توسط آمریکایی ها انجام شد. این جهش صعودی تا زمان شیوع کووید ادامه داشت.

اروپایی ها بدون نیاز به قرنطینه به کدام مقاصد تعطیلات می توانند سفر کنند؟
چرا اروپا در بین گردشگران آمریکایی بسیار محبوب است؟
از منظر تاریخی، ایالات متحده مدرن در مقایسه با ریشه های باستانی بسیاری از کشورهای اروپایی نسبتاً جوان باقی می ماند. کریستف کلمب از طرف اسپانیا در سال 1492 وارد قاره آمریکا شد و قدمت فرهنگ معاصر را تنها 500 سال نشان داد.

تاریخچه آمریکا با تاریخ و فرهنگ اروپا، با ملیله‌های متنوع از امپراتوری‌ها و دوره‌ها، فاصله زیادی دارد. این قاره اغلب به عنوان این چشم انداز عاشقانه از خیابان های سنگفرش شده آرام، غذاهای خوب، شهرهای کوچک و مناظر نمادین دیده می شود.

در یک مفهوم کلی تر، اروپا بخش بسیار متنوعی از جهان است. در حالی که آمریکا - چنین توده زمینی به طرز شگفت انگیزی - دارای اقیانوس ها و سواحل، کوه ها و دره ها، زمین های بیابانی و دشت است، اروپا دارای زبان های مختلف و تنوع های پیچیده ای از فرهنگ و اعتقادات است.

  • مهناز اکبری

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی