پروفایل مگاتم-انواع قالب وردپرس

ارائه انواع قالبهای وردپرس توسط مگاتم

دستکش های نیتریل چیست؟

يكشنبه, ۱ اسفند ۱۴۰۰، ۱۱:۰۲ ب.ظ

خرید دستکش نیتریل
گری کریستال
آخرین تاریخ اصلاح: 02 فوریه 2022
دستکش های نیتریل جایگزین رایجی برای لاتکس برای متخصصان پزشکی است که دچار آلرژی می شوند.
دستکش های نیتریل جایگزین رایجی برای لاتکس برای کارآزمودگان پزشکی است که دچار آلرژی می شوند.
دستکش نیتریل نوعی دستکش یکبار مصرف است که از لاستیک مصنوعی ساخته شده است. آنها فاقد پروتئین لاتکس هستند و پایداری بسیار احسان در برابر سایش و پارگی دارند. دستکش های نیتریل نسبت به بسیاری از انواع دستکش های لاستیکی سایر در برابر سوراخ شدن مقاوم تر هستند و می طاقت از آنها برای ارائه پایداری برتر در برابر بسیاری از انواع مواد کیمیایی کاربرد کرد. آنها بیشتر به عنوان گرد از نیرومند ترین انواع دستکش یکبار مصرف در عقیده گرفته می شوند و به طور کلی برای افرادی که به لاتکس حساسیت دارند بی خطر هستند.

 
به علت آلرژی به لاتکس، بسیاری از بیمارستان ها استفاده از دستکش های لاتکس را متوقف کرده و دستکش های ساخته شده از مواد دیگری مشابه نیتریل را جایگزین آن کرده اند.
به انگیزه آلرژی به لاتکس، بسیاری از مریض خانه ها استفاده از دستکش های لاتکس را متوقف کرده و دستکش های ساخته شده از مواد دیگری مشابه نیتریل را جایگزین آن کرده اند.
بر خلاف سایر دستکش های یکبار مصرف، دستکش های نیتریل مقاومت کمی در مساوی سایش دارند و به راحتی روی آن سر می شوند. با این حال، مثل بعضی از انواع سایر دستکش های یکبار مصرف، پودری مثل نشاسته ذرت شدنی است اضافه شود تا پوشیدن دستکش الی مرز امکان راحت شود. دستکش‌های نیتریل در اندازه‌های مختلف برای کل دست‌ها، از خیلی حقیر تا خیلی بزرگ، عرضه می‌شوند. آنها را می طاقت در گونه ها بافت، طول کاف و ضخامت ساخت.


 
دستکش های نیتریل زیاد تغییر ناپذیر در مساوی حفره شدن هستند.
دستکش های نیتریل زیاد مقاوم در برابر سوراخ شدن هستند.
این دستکش ها به دلیل نرمش پذیری بالا و پایداری در مساوی حلال بسیار محبوب هستند. آنها در مساوی بسیاری از روغن ها و برخی اسیدها ثابت هستند و دستکش های نیتریل را به گزینش احسان برای بسیاری از محیط های تولیدی تبدیل می کنند. دستکش‌های نیتریل را نباید در ذیل نور یا گرمای بیش از کران نگهداری کرد، زیرا مایه می‌شود لاستیک سریع‌تر تجزیه شود.


 
هنگام گزینش دستکش، کسان باید به میزان حفاظتی که دربایستن دارند، کیفیت دستکش و روش ساخت آن، و اینکه آیا پوشنده واکنش آلرژیک به مواد دستکش دارد، توجه کنند. دستکش‌های نیتریل چیرگی اقلیت نسبت به دستکش‌های لاتکس دارند، پس در کل شرایط بهترین برگزیدن نیستند. سطح پایین معمولاً برای کارهایی که به چیرگی زیاد ظریف انگشت نیاز ندارند نگران کننده نیست. آنها اغلب برای افرادی که حساسیت به لاتکس دارند توصیه می شود.


 
دستکش های نیتریل معمولاً بدست امدادگران استفاده می شود.
دستکش های نیتریل معمولاً توسط امدادگران بهره‌گیری می شود.
در پروسه تولید دستکش های لاتکس، وینیل و نیتریل، اندازه گیری های استانداردی روی دستکش ها اعمال می شود. برای امتیاز دهی به ویژگی های حفاظتی دستکش، آنها از 1 لغایت 3 درجه بندی می شوند. دستکشی که درجه پزشکی دریافت می کند به این معنی است که بالاترین درجه نگهداری را اخذ کرده است. این دستکش ها برای رد کردن الزامات سازمان خوراک و داروی ایالات متحده (FDA) به شدت آزمایش شده اند.


 
درجه بعدی ردیف پرخطر است. اینها در مقوله های خدمات فوریت های پزشکی مشابه امدادگران بهره‌گیری می شوند. سطح زیاد بالایی از تست برای اطمینان از رسیدن به الزامات مناسب باره احتیاج است.

افرادی که حساسیت به لاتکس دارند باید به پرسنل پزشکی آگاهی دهند الی از دستکش مناسب استفاده شود.
افرادی که حساسیت به لاتکس دارند باید به پرسنل پزشکی اطلاع دهند الی از دستکش پسندیده کاربرد شود.
سطح بعدی درجه دست موزه است. اینها برای بهره‌گیری در مقوله پزشکی در عقیده گرفته نشده اند و مطابق با هیچ مشخصات FDA تست نشده اند. این دستکش ها برای کارهایی که بیچارگی به محافظت از دست دارند، مشابه نقاشی، توصیه می شود. مجلس آمریکایی تست و مواد (ASTM) استانداردهای دستکش درجه کاربردی را تنظیم می کند.

  • مهناز اکبری

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی